“Wat hebben jullie een fantastische plek hier in Hongarije.”
We hebben ontzettend genoten van de rust, stilte en de natuur. Ook de rit met de auto naar Scharrelaars was fantastisch. Jullie waren heel gastvrij, gezellig en uniek! Niets was teveel gevraagd. We zullen Bengel en Nova ook missen, want elke morgen kwamen ze ons begroeten. Tot gauw!!


